Dermatovenerologija

Gotovo svaku osobu je tijekom života mučila neka vrsta kožne bolesti.

To mogu biti problematike poput rozacee ili kuperoze, kapilara, hiperpigmentacijskih mrlja, gljivične infekcije, različiti osipi, alergije na koži itd.

Često se te promjene ignoriraju, pa se razviju hronična oboljenja koja se vrlo teško liječe. Zato postoji dermatologija kao grana medicine, odnosno, dermatolozi koji vas mogu uputiti u najbolje terapije, tretmane ili liječenja vaše problematike.

Dermatologija je grana medicine koja se bavi istraživanjem, dijagnostikom i liječenjem kože i njenih dodataka (mirisne žlijezde, žlijezde znojnice, žlijezde lojnice, mliječne žlijezde, dlake i nokti) te vidljivih sluznica.

Koža je najveći i najvidljiviji organ našeg tijela te ima cijeli niz značajnih funkcija, od kojih ističemo njenu zaštitnu ulogu od okolišnih utjecaja, ozljeda i infekcija.
Promjene na licu ili tijelu koje se mogu pojaviti, a koje dermatologija može uspješno izliječiti su:

bradavice i druge izrasline na koži;
gljivične infekcije;
dermatitis (kontaktni, atopijski, seborejički);
akne;
bolest vezivnog tkiva;
poremećaj pigmentacije;
različiti tumori kože;
druge promjene na koži.

Dermatologija obuhvaća i pregled kose, tačnije, tjemena i vlasišta. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće liječenje prema smjernicama koje daje savremena dermatologija.

Najčešći problemi sa kožom zbog kojih se pacijenti obraćaju dermatologu su: akne, ekcem, atopijski dermatitis, seboroični dermatitis, psorijaza, rozacea, vitiligo, virusne bradavice, zbog promjena na mladežima i sumnje na karcinom kože, ali i zbog nekih seksualno prenosivih bolesti (genitalni herpes, polne bradavice, gonoreja, stidne vaši, sifilis).

Melanom je zloćudni tumor kože koji spada među najgresivnije karcinome, pa je rana dijagnostika presudna za uspeh liječenja. Preventivni dermoskopski pregledi jednom godišnje su preporuka svima.

Dermatologija ima i svoj ljepši dio, a to je njega kože i estetski tretmani.

Alergologija se bavi proučavanjem alergijskih reakcija tijela i liječenjem različitih vrsta alergija. Usko je povezana s imunologijom, budući da su imunološki mehanizmi čovjeka uključeni u pojavu alergijskih bolesti.
Naziv usluge:

Dermatološki pregled uključuje klinički pregled kože i vidljivih sluznica, uz odgovarajuću dijagnostiku. U slučaju potrebe za histopatološkom potvrdom ili isključenjem određene dijagnoze, uzima se bioptički uzorak ili se indiciraju drugi dijagnostički postupci i laboratorijske pretrage.
Dermatologija obuhvata i pregled kose, tačnije, tjemena i vlasišta. Nakon postavljanja dijagnoze odlučujemo se za odgovarajuće liječenje prema smjernicama koje daje savremena dermatologija.

U Poliklinici Sanasa na dermatološkom pregledu možete saznati i koji je najbolji način pomlađivanja vaše kože lica.

Rezultati tretmana dermalnim filerima i mezoterapije neće izostati, samo je potrebno odraditi nekoliko puta, ovisno o preporuci ljekara.
Hijaluronski dermalni fileri posljednjih su deset godina postali zlatni standard kada je riječ o popunjavanju bora lica.
Nekoliko je razloga velikog porasta popularnosti filera – to su njihova kompatibilnost i biološka razgradnja u koži, jednostavnost primjene i neznatna bolnost kod aplikacije.

Hijaluronskim dermalnim filerima najčešće se popunjavanju već formirane bore u cilju pomlađivanja, a mogu se koristiti i kao prevencija nastanka bora.
U nasoj poliklinici Sanasa koriste se fileri Viscoderm.

KRIOTERAPIJA je metoda liječenja kožnih promjena primjenom tekućeg dušika čija je temperatura minus 196° C.
Tekući dušik se izravno nanosi na promjenu u trajanju od nekoliko pa sve do 60 sekundi ovisno o debljini promjene, prirodi promjene i dijelu kože na kojemu se krioterapija provodi.
Ova terapija se ponavlja u razmacima od 7-14 dana, sve do izlječenja.
Na mjestu primjene tekućeg dušika može se razviti mjehur, a zatim nastaje krasta i nakon toga epitelizacija.

Cilj krioterapije je postići bolju prokrvljenost i u isto vrijeme blokirati aferentne živce kako bi se smanjio osjet boli. Krioterapijom se pojačava stanični metabolizam i ubrzava reprodukcija stanice i njezin životni vijek. Sve to rezultira smanjenjem upalnih procesa, smanjenjem boli i spazama, a pri izrazito niskim temperaturama i uništavanjem stanica.

Ako imate prisutne promjene na koži u vidu izraslina nalik bradavicama ili druge promjene za koje niste sigurni o čemu se radi, potrebno je konsultovati se sa dermatologa koji će dati dijagnozu i stručno mišljenje treba li takvu promjenu odstraniti.

Dermatolog temeljito pregleda sve promjene i lezije na vašoj koži i preporučiti vam najbolji i najučinkovitiji tretman. U slučaju da ste kandidat za krioterapiju, možete biti sigurni da ste kod nas u sigurnim i stručnim rukama zbog toga što iza sebe imamo mnogobrojne uspješne tretmane i zadovoljne pacijente.

Ovim tretmanom se uklanjaju polne bradavice, pri čemu je gubitak krvi veoma mali. Najčešće se koristi ukoliko je područje na kome se nalaze kondilomi malo, i radi se  uz pomoć visokonaponske struje. Injekcija lokalnih anestetika (lokalna anestezija) koja privremeno umtrvljuje tkivo se obično koristi kako bi bol pri operaciji bio zanemarljiv. Totalna anestezija može takođe doći u obzir u zavisnosti od broja kondiloma koji trebaju da budu uklonjeni, odnosno uništeni.

Vrijeme oporavka zavisi od lokacije i broja polnih bradavica koje su skinute.
Nakon operacije možete očekivati mali bol, oticanje i crvenilo.
Oporavak se obično očekuje kroz 2 do 4 nedelje, ali može biti i duže, ukoliko su kondilomi spaljivani na većem području. Može ostati mali ožiljak

Bioptron svjetlo stimulira i modulira reparativne i regenerativne procese, kao i procese ljudskog obrambenog sistema. Djeluje na prirodan način podržavajući regenerativnu sposobnost tijela, pa tako pomaže organizmu da oslobodi vlastitu sposobnost liječenja. Koristi se kod bolesti kod kojih nije poželjan direktan kontakt s kožom (npr. kod djece) ili kao uvodna terapija kod pacijenata s nervusom facijalisom prije stimulacije. Izaziva osjećaj ugode i topline.

Bioptron lampa tretman pomaže u liječenju i sprječavanju mnogih medicinskih problema kao što su: hronična bol, rane, ožiljci, akne, psorijaza, upale, artritis, sportske povrede, imunološki sistem, glavobolje, atopijski dermatitis i dr.

Toaleta žarista na koži , uz adekvatnu njegu okolne kože, jedan je od osnovnih postupaka koji se mora provoditi u sklopu liječenja bolesnika sa ranom.
Učestalost previjanja je individualna te se mora prilagoditi svakom bolesniku u korelaciji sa psihosocijalnim statusom bolesnika, vrstom rane, količinom i tipom eksudata, kao i onome što stavljamo na ranu. Jedan od vrlo bitnih elemenata kod toalete i previjanja rane je adekvatna njega okolne kože. Postoje osnovne smjernice za njegu kože koji moraju zadovoljiti tri osnovna kriterija: adekvatno pranje i čišćenje kože, održavanje fiziološkog balansa kože i zaštita kože od vanjskih oštećenja.

Dijagnostika alergijskih bolesti nikada nije bila preciznija i dostupnija i može se reći da je alergo test najpotpuniji i najažuriraniji dijagnostički alat u dijagnostici alergijskih bolesti. Ova analiza se radi iz krvi i nije potrebna nikakva priprema.

Testom se mogu identificirati alergijske reakcije koje se još nisu pojavile, ali se mogu manifestirati u budućnosti. Može se provoditi u bilo kojoj životnoj dobi, od novorođenčadi do starije životne dobi.

Hijaluronski fileri se koriste za umanjenje znakove starenja, smanjenje bora i vraćanje mladalačkog sjaja licu i za popunjavanje volumena usana. Kako starimo, naša koža se mijenja.

Izlaganje suncu tokom života, uz promene u hormonskom statusu tokom godina, zajedno doprinose promenama koje naša koža trpi. Ona gubi mladalački sjaj i elastičnost i postaje naborana.
Indikacije: bore i linije na licu, opuštena koža bez volumena i sjaja, povečanje volumena usana, konturisanje regije lica.

Kako se izvodi procedura?

Nakon aplikovanja lokalne anestezije u vidu kreme na tretirano područje, dermalni fileri se injektuju u kožu potpuno bezbolno i komforno po pacijenta. Najbolje kod ove procedure je to što se efekat vidi odmah, a nema nikakvog perioda oporavka – istog dana kada uradite intervenciju, vraćate se svojim uobičajnim aktivnostima.

Koji su neželjeni efekti?

Najbolje od svega je da neželjenih efekata nema! Nakon same intervencije moguće je da se jave otok ili modrice, koje u potpunosti nestaju kroz samo nekoliko dana.

Tretman mezoterapije lica

Mezoterapija je savremena nehirurška metoda ubrizgavanja aktivnih supstanci u središnji sloj kože, mezoderm, po kome je i dobila ime. Mezoterapija se izvodi injektibilnom metodom. Unošenjem aktivnih supstanci podstičemo aktivnost fibroblasta, ćelija koje su odgovorne za produkciju kolagena elastina i hijalurona u koži. Mezoterаpijа zаprаvo znаči ubаcivаnje potrebnih supstаnci u srednji sloj kože, zаvisno premа tipu, stаnju, stаrosti ili problemu koji kožа imа.  Supstance za poboljšavanje cirkulacije i dopremanje aktivnih sastojaka u kožu, koji daju koži glatkoću, elastičnost i mladalački izgled. Mezoterapijski kokteli sаdrže i visok procenаt hijаluronske kiseline kojа predstavlja prirodni sаstojаk kože koji se gubi stаrenjem. Hijaluronska kiselina veže molekule vode te se kožа hidrirа, postаje jedrijа i svežа, što je osnovа prаvilne njege kože.

Koliko tretmana je potrebno da se postigne željeni efekat ?

Efekat se postiže već nakon prvog tretmana, mada je najbolje uraditi seriju mezoterapija da bi efekat bio još bolji i dugotrajniji, tj. sa brojem tretmana povećava se količina kolagena, pa se samim tim i bore smanjuju i popravlja se tonus same kože.

Koji su efekti mezoterapije ?

Koža nakon mezoterapije:
Regenerisana koža – jedrija, svežija, vidno boljeg volumena,
Poboljšava se tonus kože,
Elastičnost je bolja,
Dolazi do redukcije sitnih bora,
Poboljšava se tonus kože,
Elastičnost je bolja,
pH kože se dovodi u normalu, tako da se riješava problem suhe ili masne kože.

Koliko traje tretman mezoterapije ?

Mezoterapija lica traje sat vremena, 20-30 minuta stoji topikalna – lokalna anestezija (ukoliko se radi mezoterapija sa iglom), 10 minuta traje sam tretman i 20 minuta odgovarajuća maska.

Da li je tretman bolan ?

Uz poštovanje praga boli koji je za svakog idividualan možemo reći da je ova metoda bezbolna. Kada se rаdi iglom nаnosi se аnestetik kremа pa je tretmаn i tada bezbolаn.

Šta možemo očekivati neposredno nakon tretmana i kako se trebamo ponašati ?

Nаkon tretmаnа su moguće mаnje modrice koje brzo prolaze, rijetke su аlergijske reаkcije. Nаkon tretmаnа mezoterapijom trebа izbegаvаti sunčаnje i jаče znojenje. Prije mezoterapije, kao i nakon nje ne treba uzimаti prepаrаte koji sаdrže аspirin. Ukoliko uzimаte neke lijekove ili imаte аlergije recite to prije tretmаnа, zbog mogućih reаkcijа. Nakon tretmana 8-12h, ne bi trebalo koristiti šminku.